Повернення та обмін

Шановні покупці!
Ми вдячні за Ваш вибір, цінуємо кожного з Вас, постійно слідкуємо за якістю нашого товару та бажаємо, щоб Ви отримували задоволення від покупок, зроблених в нашому Інтернет – магазині.
Перед кожним відправленням, замовлення ретельно оглядається нашими працівниками, пакування продукції повністю забезпечує її цілісність, виключає будь-які пошкодження під час транспортування. Ми дотримуємося чинного законодавства України, зокрема положень Закону України «Про захист прав споживачів», і, відповідно у нашому Інтернет-магазині діють умови повернення продукції як належної, так і неналежної якості, з якими Ви можете ознайомитися:

Повернення Товару неналежної якості

1. Умови повернення Товару неналежної якості регламентуються ст.8 Закону України «Про захист прав споживачів». Так, при отриманні Товару з недоліками, Покупець має право вимагати:
- Пропорційного зниження ціни;
- Безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк;
- Відшкодування витрат на усунення недоліків.
2. У випадку виявлення протягом гарантійного строку істотних недоліків в отриманому Товарі, Покупець має право пред’явити до продавця одну з претензій:
- Розірвання договору та повернення сплачених за товар грошей;
- Вимагати заміни Товару на такий же.
3. Під істотними недоліками розуміється недолік, який робить використання Товару неможливим, виник з вини продавця, його усунення неможливе або потребує більше 14 (чотирнадцяти) календарних днів або він робить Товар суттєво іншим.
4. Якщо недоліки отриманого Товару Покупцем виникли внаслідок порушення останнім правил користування або експлуатації, вимоги Покупця стосовно повернення грошей або заміни товару, не підлягають задоволенню.
5. Претензії щодо повернення/обміну Товару неналежної якості розглядаються за умови надання Покупцем розрахункового документу (для підтвердження факту оплати за Товар), а відносно Товарів, на які встановлені гарантійні строки - технічного паспорту або іншого документа з позначкою про дату продажу.
6. Для об’єктивного та оперативного розгляду питання стосовно повернення або обміну Товару, рекомендуємо Покупцю надіслати на нашу електронну адресу також і фотографії Товару, який від хоче повернути або обміняти.
7. За наявності Товару вимога Покупця про його заміну підлягає негайному виконанню Продавцем, але у випадку виникнення потреби у перевірці якості Товару - протягом 14 (чотирнадцяти) днів або за домовленістю.
8. Якщо необхідний Товар для заміни відсутній у Продавця, вимога Покупця про його заміну підлягає задоволенню протягом 2-х (двох) місяців з моменту подання відповідної претензії. Якщо у вказаний строк виконати зобов’язання по заміні неможливо, Продавець повідомляє Покупця про це та пропонує обрати іншу вимогу.
9. Повернення Товару неналежної вартості здійснюється за рахунок Продавця.
10. Гарантія не поширюється на Товар, який має механічні пошкодження, а Продавець не відповідає за недоліки Товару, які виникли після його передання Покупцеві внаслідок порушення Покупцем правил користування або зберігання Товару, дій третіх осіб або непереборної сили.
11. Повернення грошових коштів здійснюється на рахунок покупця, за попередньою домовленістю, в день розірвання договору, але не пізніше як протягом 7 днів.
12. Обмін та повернення Товару відбувається виключно за місцем його придбання. Всі претензії стосовно обміну або повернення Товару Покупцю приймаються за електронною адресою Інтернет – магазину: [email protected], та за телефонами, вказаними на сайті в розділі «Контакти».

Повернення Товару належної якості

1. Покупець має право на обмін Товару належної якості, якщо Товар не підійшов за розміром, формою, кольором або з інших причин не може бути ним використаний за призначенням (згідно з положеннями ст. 9 Закону України «Про захист прав споживачів»). Звертаємо Вашу увагу, що колір обраного Вами Товару на сайті Інтернет – магазину може відрізнятися від реального через налаштування монітора та передачу кольорів телефону, комп’ютера, ноутбука та ін., за допомогою якого Ви здійснюєте купівлю Товару. В такому випадку застосовуються правила обміну Товару для Товарів належної якості.
2. Строк для обміну Товару без будь-яких дефектів, належної якості, складає 14 (чотирнадцять) днів.
3. Товар повинен відповідати наступним вимогам:
- Не бути у використанні;
- Збережений товарний вигляд, в тому числі, збережена цілісність упаковки виробника, споживчі властивості, пломби, ярлики;
- в наявності розрахунковий документ про оплату.
4. Якщо на момент обміну аналогічного Товару немає в наявності у Продавця, Покупець має право або придбати будь-які інші Товари з наявного асортименту з відповідним перерахуванням вартості, або розірвати договір та отримати гроші у розмірі вартості, або здійснити обмін Товару на аналогічний при першому ж надходженні такого у продаж.
5. Повернення (надсилання) Товару належної якості Продавцю здійснюється за рахунок Покупця, при цьому вартість послуг служб доставки (перевізників) Продавцем Покупцеві не відшкодовується.
6. Повернення грошових коштів здійснюється на рахунок Покупця, за попередньою домовленістю, в день розірвання договору, але не пізніше 7 днів.
7. Обмін та повернення Товару відбувається виключно за місцем його придбання. Всі претензії стосовно обміну або повернення Товару Покупцю приймаються за електронною адресою Інтернет – магазину: [email protected], та за телефонами, вказаними на сайті в розділі «Контакти».