0 800 210 973

ДОДАТКОВА ЗНИЖКА -10% НА ВСЕ | Використайте купон SUMMER23 у кошику

Гарантія

Любі клієнти! Оформлюючи замовлення у нашому магазині, ви погоджуєтесь з умовами гарантії.

На всі товари, придбані у нашому магазині, діє гарантія гарантія, що підтверджує зобов'язання щодо відсутності у товарі заводських дефектів. Термін дії обов’язкової гарантії - 14 днів. На деякі групи товарів надається гарантія від 14 днів до 60 місяців. Це залежить від сервісної політики виробника та нашого магазину. Термін гарантії вказаний на сторінці кожного товару на нашому сайті, а також у супровідних документах. Підтвердженням гарантійних зобов'язань є один з документів:

  • гарантійний талон виробника;
  • гарантійний талон нашого магазину;
  • фіскальний чек;
  • видаткова накладна;

Перевірте комплектність та відсутність дефектів у товарі при його отриманні (комплектність визначається описом виробу на сайті або посібником з експлуатації).

Гарантійним сервісом займаються сервісні центри авторизовані виробниками або наш магазин.

Адресу та телефони сервісних центрів можна знайти на гарантійному талоні або на офіційному сайті виробника товару.

Право на безкоштовне гарантійне обслуговування надає гарантійний талон, у якому зазначаються:

  • модель;
  • серійний номер;
  • гарантійний термін;
  • дата продажу товару.

Будь ласка, зберігайте гарантійний талон та супутні документи протягом усього терміну дії гарантії.

Термін ремонту визначається авторизованим СЦ.

Якщо у гарантійний період товар, який ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований у авторизованому сервісному центрі, то ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо кошти.

Для цього, будь ласка, надайте нам:

  • продукт із повною комплектацією;
  • гарантійний талон (якщо він був у коробці);
  • документ, що підтверджує оплату;
  • висновок сервісного центру з позначкою те, що товар має «суттєвий недолік».

Сервісний центр може відмовити у гарантійному ремонті, якщо:

  • порушені гарантійні пломби;
  • є механічні чи інші ушкодження, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб;
  • порушено правила використання, викладені в експлуатаційних документах;
  • було зроблено несанкціоноване розтин, ремонт чи зміну внутрішньої комунікації та компонента товару;
  • неправильно заповнений гарантійний талон;
  • серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений;
  • оригінальна упаковка зі збереженням маркування.

Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  • природне зношування або вичерпання ресурсу;
  • випадкові пошкодження, заподіяні клієнтом або пошкодження, що виникли в результаті недбалого відношення або використання (вплив рідини, запиленості, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів, царапини, потертості, надломи на корпусі або склі тощо);
  • ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  • ушкодження внаслідок військовий дій;
  • пошкодження, спричинені аварійним підвищенням чи зниженням напруги в електромережі або неправильним підключенням до електромережі;
  • ушкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар або виникли в результаті з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  • пошкодження, спричинені використанням товару не за призначенням або порушення правил експлуатації.

Відповідно до статті 9 Закону України „Про захист прав споживачів”.  Кабінетом Міністрів України затверджено перелік товарів належної якості, які не підлягають обміну або поверненню.

До таких товарів відносяться:

  • перопухові вироби
  • дитячі іграшки м'які
  • дитячі іграшки гумові надувні
  • рукавички
  • тюлегардинні та мереживні полотна
  • нижня білизна
  • постільна білизна
  • панчішно-шкарпеткові вироби
  • друковані видання
  • диски для лазерних систем зчитування із записом
  • товари для новонароджених (пелюшки, соски, пляшечки для годування тощо)
  • товари для особистої гігієни (наприклад: епілятори, електробритви, машинки для стрижки волосся)
  • продовольчі товари (дитяче харчування тощо)

ВАЖЛИВО! Ми залишаємо за собою право відмовити у гарантійному ремонті у випадку, якщо у придбаному товарі відсутній запрограмований IMEI або серійний номер (не передбачений виробником) та у цього товару відсутня оригінальна упаковка.

ГоловнаКаталогКошикЗакладкиАкаунт